Studenten 2012

Gårdagen var så himla rolig, och faktum är att det känns inte alls surt att gå i tvåan. Blir ju glad för alla andras skull, alla andra som var så lyckliga. Älskar student-dagen. Hela stan är i sån skön stämning och allt är bara allmänt bra! Men nästa år är det min tur, och då jävlar ska det firas. 
Iallafall så besökte jag Katarinas mottagning runt 5-snåret och sedan bar det iväg in till stan. Tänkte hänga lite på österäng men då hände det massa grejer på förfesten så vi kom aldrig dit. Vägrade missa rådhuset vid midnatt så där infann vi oss iallafall, och hade jättekul. (Förutom att jag råkade dra sönder mina strumpbyxor två gånger så jag såg ut som trash, men vad gör det om hundra år. Tur att klänningen täckte det mesta åtminstonde.) 


Finaste Katarina

Nu ska jag göra mig iordning för jobb, 21.30-00.00 på Brunflos dansgala. åh så kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0