Swinging in the backyard

 

Hola guapas, har varit produktiv idag. Suttit forever alone i en av skolans datasalar i ett par timmar för att göra klart lite arbeten. Jag blev inte så värst nöjd men förhoppningsvis så duger det till önskade betyg.

Sen har jag varit och tränat, gick väl sådär. Känns skönt att vi inte har någon match på ett tag, så kan man verkligen fokusera på träningarna och hinna lära in nya spelövningar osv. Bättra på konditionen och sånt där. Jag har blivit dålig på att fokusera den senaste tiden, så nu blir det skärpning. Lär nog gå mycket bättre utan skolan och sånt där annat som tar plats i huvudet. Ska försöka hinna träna mer på fritiden också, vill verkligen vara fit inför Zakynthos i sommar!

Imorgon får jag sommarlov och det ska bli så himla underbart. Mitt livs sista sommarlov, lite ångest har man väl samtidigt som förväntan. Har så mycket att se fram emot; midsommarfirande och firande av Rebo, och givetvis alla andra som fyller år, samt jag själv som fyller 18, krogen, storsjöyran, Zakynthos (höjdpunkten än så länge), också alla andra ännu ej helt spikade planer som innefattar roadtrips, poolparty i Skålan och fest i hela huset hos Anna. Men det bästa av allt, det är fan känslan av frihet och all spontanitet den för med sig. Mitt sista sommarlov kommer bli superbt, utan tvekan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0