Bakom molnen skymtar mer än horisonten

Ikväll har jag gått det allra fortaste jag kunde bort till ip för att hinna se andra halvlek av Brunflo - Alsen och träffa Amanda. Tråkigt nog förlorade Brunflo med 2-3. Men gladeligen fick jag utbyta några ord med Amandus och träffa en valp som var så söt att jag ville ta med den hem. Fick hålla mig i skinnet där eftersom hunden var kopplad och ägaren satt precis bredvid. Kunde ju blivit lite.. vad säger man, awkward om jag satte min plan i verket. Som förövrigt säkerligen skulle failat ändå. Ramlat över alla bänkar på läktaren pga överflödigt adrenalin typ. Förresten så tycker jag det är roligt att se dem där bänkarna så välbefolkade, det är lite ovant för mig eftersom vi har en publiksiffra på typ 8 under våra matcher. Så nu vill jag uppmana er alla att infinna er på mitt kära åkreäng Tisdag 12/6 klockan 19.00 för att se när vi tar våra första poäng mot Järpens IF. tack o bock



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0