will you run with this dream, or will you run alone

Hade en fin skolavslutning igår, fikade först med klassen och avslutade sedan skolåret i aulan. Efter det gick jag och Stina på picknick på stortorget, Johanna kom förbi en sväng och några klassisar också så då begav vi oss till badhusparken och njöt av finvädret. Nu har Stina åkt till Norge och det suger för min del för jag får inte träffa tösen på hela sommaren. Ska typ roadtrippa dit och hälsa på. 
Senare på kvällen så bjöd Ante in till Sverige-England skådning och lite förfestande som sedan fortsatte hos Maria med några fler berusade själar. Insåg vad skönt det har varit att leva utan massa onödigt drama så länge, fattar inte varför man vill hålla på att ställa till med sånt, uttrycka förolämpningar osv. dumt.

Somnade på två sekunder hos Amanda efter en väldigt lång natt, fick skjuts hem imorse och sedan har jag bara spenderat dagen framför tv:n. Skulle tittat på fotboll men det blev inge av. Mår ju sisådär. Nu ska jag återgå till New Girl, ha en trevlig kväll allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0