En Fredag

En försenad ankomst till skolan, en fotoutställning i Lyan, en hamburgare till lunch, ett gratis rabattkort, ett lov, en fika på Pause, en ny förälskelse på DO-IT. Ångrar så in i helvete mycket att jag inte köpte världens finaste byxor. Tvingar mig själv inpå obekväma tankebanor, de går London - London - London - SHOPPING I LONDON. Kliar i fingrarna och garderoben ekar efter nya kläder.
Som redan nämnt, idag är det fredag, idag är det sportlov. Hur ska detta firas, Ska detta firas? Nja, efter gårdagens samtal med coachen är jag så in i helvete taggad på fotboll och träning och allt som har med det att göra. Mycket mycket givande samtal med andra ord. Så möjligtvis ägnar jag kvällen till det. Och även resten av lovet.


Denna bild hänger numera inramad i Lyan, dock oredigerad och en aning mörkare på fotopapper. oki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0