Last Friday Night

Hade en trevlig kväll igår, började hos fina Christina med några brudar från klassen och sedan begav vi oss in mot stan för att träffa två par andra klassisar, dem med åldern inne för krogbesök. Alla fyller 18 en efter en nu och jag har hela 133 dagar kvar, lite segt. Fick även uppleva höjden av surhet - citron och dylikt kan slänga sig i väggen efter Karlströms egenblandade appeltini. Tror jag fick några bestående rynkor efter all ansiktsskrynkling. Jag har också fått en "Teri Hatcher-aura" för jag hade snygga ben, oförståeligt eftersom mina ben är typ en meter långa. Mer detaljer än så ska jag nog inte gå in på, men som sagt jag hade en väldans trevlig kväll och det blir nog ett tag tills nästa gång nu eftersom jag har matcher varje helg i några veckor med start imorgon då vi möter Myssjö/Oviken på arenan klockan 12!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0