BFK - IFK 4-4 (0-3)

Efter en morgon bestående av kaos, kaos och kaos älgade jag från sjukhuset till köris på 20 min, snyltade frukost hos Pattis bestående av en klen macka och ett glas sprite innan Kattis kom och skjutsade oss till arenan. Matchen mot IFK slutade 4-4 vilket låter jämnt men icke. 3-0 underläge i paus låter som att IFK hade övertag men icke. De gjorde sina 3 kontringar helt enkelt medans vi inte nätade en enda av våra chanser, själv hade jag två som blev katastrofalt dåliga. Spelade även bara första halvlek för att jag inte skulle ta ut mig för mycket inför den viktiga och otroligt tuffa matchen vi kommer spela imorgon mot K/D. 
Iaf, vi tog igen från 3-0 till 4-4 de sista 45 minutrarna som jag satt på bänken, känner alltså att jag förstörde mer än vad jag bidrog. Å andra sidan har jag haft morgondagens match i huvet hela helgen så jag var typ inte alls fokuserad. Gjorde en sämre uppladdning på fredagkvällen också men jag har lärt mig min läxa (och tjejer ni får aldrig någonsin över huvud taget övertala mig till en utgång kvällen innan match igen, aldrig) Så det var absolut sista gången jag gör något sådant dumt, även fast jag hade kul.!


Patricia gjorde debut i Brunflo-tröjan och även i kaptensbindeln! Jag är stolt över dig kompis ♥

Kommentarer
Postat av: - Paatriciah '

Men åh, söt du! Puss. <3

2012-04-01 @ 22:17:34
URL: http://patriciahareby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0