10:50

Är nu hemma efter min vistelse i Vemdalen, det har varit så himla roligt! Deeptalk, bus, mat, skräckfilmer, mat, grillning i öppna spisen, disney-nostalgi, mat, tarotkorts-spådning(?), mat, bastu, bus, asgarv, deeptalk, galenpanna, godis, mat osv. 
hahaha och den här bilden är så otroligt ful och rolig att jag nästan gråter, det är det enda ni kommer få se av föregående dygn också då resterande bilder är strängt förbjudna för allmänheten.



Nu sitter jag och testar mitt nya ljud till datorn. Fick det för veckor sen men farsgubben blev lite pilsk på mig så han behöll det för sig själv lol, nu har jag äntligen fått tillbaka det iaf och det funkar fint! nöjdtjej. Är dags att jag tar igen de missade bb avsnitten också + en löprunda så är dagen gjord sen.

Kommentarer
Postat av: Amanda

fint som snus!!!

2012-03-08 @ 18:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0