Gossip Girl / Blair Waldorf

Har nu i ett helt dygn ägnat mig oavbrutet till Gossip Girl-skådning. Börjat om på säsong 1 och är nu återigen lika blown away av Blair Waldorfs fullkomligt välstylade outfits som vid min förra gg-beroende period. Låter inte alls särskilt lockande, jag vet, men med sjukdom (ok den existerade bara under gårdagen) och snökaos utanför fönstret känner jag inte alls att livslusten är på topp, den här omgivningen och vädret är alldeles för deprimerande för att lilla jag ska orka friskförklara mig själv, ta en dusch, klä på mig och faktiskt göra någonting. Nej, hellre halvligger jag i sängen iklädd mitt finaste lingerie-nattlinne/negligee/whatever-you-call-it, timme efter timme och drömmer om mitt egna framtida liv på upper east side, jag influeras som sagt av Blair och ska nu titta vidare för ytterliggare inspiration. Har bara ett antal timmar kvar innan jag måste få min skönhetssöm och uppladdning inför seriestarten imorgon. xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0