Känner för att dö litegrann

Har suttit uppe till nu och försökt bränna en cd till imorgon men ger fan upp nu innan någon kommer till skada. Typiskt att ingenting vill funka, draåthelvetealltihopungefär. Men känns himla bra att klockan är halv 1 och jag har en viktigt match imorgon med samling 12.45 då jag skulle haft med mig den jävla skivan. fan. (känns lite bättre av att skriva svordomar ja) Så imorgon tänker jag kanske vakna i soluppgång och tvinga med första bästa päron till stan för att köpa en ny skiva, eftersom jag möjligtvis råkat förstöra varenda en här hemma. Vad vet jag, dom funkar som sagt inte.

Hittade världens snyggaste bild också när jag rotade bland tusen år gamla filer. Det var fett inne med glugg på den tiden.


Kommentarer
Postat av: ebbis

FAN VAD SÖT!!!!!

2012-05-21 @ 06:59:08
Postat av: ebbis

FAN VAD SÖT!!!!!

2012-05-21 @ 06:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0