Kattunge sökes



Eftersom den här fina killen inte får bo hos oss längre, (grannen/ägaren flyttade och tog honom med sig, can u believe it?!) Men för ett par dagar sedan fann han sin väg genom hela Brunflo och hem till mig. Ok mest för han alltid får fisk och sen spenderade han hela vistelsen sovandes i min lillasysters säng, jag väljer ändå att tro att han saknade moi. Han älskar mig. Brukade ju bo här, levde i mitt hus 24/7 osv. Förutom när övriga familjemedlemmar åkte till skåne i 3 veckor. Såg inte en skymt av han på hela den tiden, men på sekunden när dom kom hem, ja då kom han också. Han älskar mig. 

Aja ifall någon har en söt liten kattunge till övers skulle jag hemskt gärna vilja bli kontaktad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0