Nu börjar sommaren

1 maj idag, det känns trevligt. Hade även en trevlig afton igår med Ebbson, Amanda och Linn och Moa, dock har jag ju varit med om bättre men det är absolut ingenting jag klagar över. Allt blir vad man gör det till. Men lite synd att det inte var så mycket drag i stan, alla partysugna åker väl till Uppsala och det tänker jag också göra nästa år. Iaf så slog jag följe med ebbson hem och vi både somnade och vaknade upp till fågelkvitter.
Sedan idag begav vi oss återigen in till stan, mötte upp Amanda, Amanda, Linn och Moa, tog vara på det fina vädret, stekte på stortorget och spenderade pengar på Gina Tricot. Jag är nu ägare till en ny bikini och kanske världens finaste kjol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0