Photoshoot och biomys

Hängde i fotostudion imorse, jag blev utvalt offer att stå framför kameran. för att inte tala om obekvämt så det även mycket jobbigare än vad man tror. Men jag drog pose efter pose och förhoppningsvis (jag tvivlar) har amanda något användbart. Lite senare befann vi oss hos Karlström, busade lite, sov lite. Tydligen sover jag med öppna ögon nu också, inge creepy. Fick återigen uppleva de dystra stunderna av 17, när alla gick på krogen infann vi oss med varsin godispåse i biosalongen, jag, rebecka & amanda. På duken visades dark shadows som på sätt och vis levde upp till mina förväntningar som ju var ganska låga. Nöjd ändå och jag tänkte nu somna i min underbara säng. imorgon väntar en resa till sveg.



Kommentarer
Postat av: Ebbsi

Meeen åh drog ni på bio ändå buhu jag som ville följa:(

2012-05-12 @ 10:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0