Sveg - Brunflo 1-0 (1-0)

Åkte typ 20 mil och förlorade 3 poäng. HELVETE VAD KASST. Tyckte vi spelade bättre fotboll och var mer förtjänta av en vinst. Själv fick jag spela nästan hela matchen som ytterback, helt crazy och jag vägrar erkänna att jag trivdes ganska bra. Det är dock ingen position jag tänker stanna särskilt länge på, mittfält 4-life #lol. Hade ett skott i ribban som jag blev helt chockad över att jag lyckades med, men ribban duger ju heller inte. Ska snart ta mig in i poängligan, typ nästa helg. (SOM FÖRHOPPNINGSVIS SPELAS HEMMA PÅ ÅKREÄNG) dog när coachen sa det och var genast tvungen att gå och kolla på planen som är HUR FIN SOM HELST. #lycklig. Hoppas även att han drev när han sa ytterback nästa match också.


Titta bara, mitt fina åkreäng. (genom min värdelösa mobilkamera)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0