Hellre Emo än Ytterback

Match igår, det gick käpprätt åt helvete. Jag blir hellre emo än spelar ytterback igen. och jag vet att det är töntigt att inte acceptera den positionen man får men där nere i backlinjen har jag ungefär såhärlite självförtroende och när inte ens en enda passning sitter rätt pågrund av det, då är det allt utom kul att spela. Pinsamt är väl kanske ordet jag söker, och jag vägrar springa runt och skämma ut mig själv igen, det var så förödmjukande att jag finner inga ord. Och att jag blir tvingad att spela där på onsdag också sänker mig bara ännu mer, för det betyder bara att jag är mycket sämre än alla dem som får spela på topp eller mittfält, där jag har spelat i hela mitt liv. Där duger jag inte längre.

Kommentarer
Postat av: Patte!

du tolkar det ju fel! Det betyder att du är bättre än en annan som spelar ytterback och gör det bättre än den personen!! :)

2012-05-20 @ 21:46:15
URL: http://patriciahareby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0