♥ ♥ ♥

skoldag inställd. Kunde ju inte må bättre! Så jag intog min plats på Fridas pakethållare som styrde mot frälsningsarmén där vi senare mötte upp Amanda & Ebba. Hör och häpna; jag shoppade second-hand. Köpte två plagg jag förmodligen aldrig någonsin kommer använda för det känns så.. smutsigt. Alltså det betyder verkligen inte att jag tycker de rutinerade second-hand handlarna är lortgrisar, nej förtusan tvärtom det är typ beundransvärt. Det är bara jag som är larvig.


Därefter besökte vi stans mysigaste fik, kände att det var på tiden med ett nytt ställe för stammis-stämpel på pause är jag tveksam till om jag vill ha. Pinkyswearade på att hålla det hemligt, bara för vi är tjocka och inte orkar att det blir fullt och höjda priser. (jag tror säkert att varenda själ som läser detta inlägg kommer dra dit och härja fortast möjligt, eftersom jag är så avgudad)



Sedan mötte jag upp Patte, käkade romantisk middag på donken och tog sen bussen hem till henne där vi mekade lite cykel och hade mysigt bubbelbad med tända ljus. Njae vi drog och inventerade på Beijers, det sög. Tills vi hittade alla kakor. Då blev det fest, belönade oss också med en stund i massagefåtöljerna. Vilket kändes fantastiskt bra (och minst sagt välförtjänt.) Har varit med om den bästa vad-massagen i tidernas historia, kanske mitt livs historia. Så till alla er andra (mina framtida offer) ni har nånting att leva upp till. poss poss 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0