Love this lovely weather

Har haft en väldans fin dag med häng/plugg i badhusparken, spikat en redovisning och ett prov, solat, tränat och njutit av finvädret. Helt underbart. Har fått lite färg också, dock sparsamt men blev otroligt chockad över den lilla nyans-skillnaden från där jag haft bh-bandet. wiho. Funderar på om det är värt att gå barbent imorgon, blir ju så sjukt varmt med jeans men jag är som sagt blek. Det går inte riktigt ihop. Får se om jag skonar er från tidernas bländning eller inte. be ware though.  
Det planeras även grillkväll med klassen imorgon, ska bli himla roligt! Ska försöka komma ihåg kameran så jag kan lägga upp några fina bilder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0