ta honom i gränden, på vägen hem

Försov mig imorse, vilket börjar bli standard. Om någon införde sommarlov typ imorgon skulle jag avguda och slava åt den personen i resten av mitt liv ungefär. Vad som helst utom skola, är så himla less nu. Fast ja det har jag egentligen varit konstant i två år och först nu inser jag att jag knappt varken har tillräckliga betyg eller arbetserfarenhet för jobb ens på Ica Supermarket. Bli förvånade om ni hittar mig där om 10 år. Bli förvånade om ni över huvud taget hittar mig om 10 år. 

Har iaf hängt med Frida och Maria på tings efter skolan, försökt plugga psykologi men kunskapen där är nästintill obefintlig så det gick ju inte alls bra. Sedan har jag sparkat boll och det gick inte alls bra det heller. Benhinnorna vill aldrig sluta göra ont och det förargar mig nått otroligt. Ska till Sveg på lördag och är det inte bra då tänker jag få dom sönderklämda. Matchen igår gick förresten helt åt helvete, så jag är sur över det också. 1-1 är verkligen inte ok.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0