Mornie utulie

Tisdag och i vanlig ordning försovning och träningsvärk av det värre slaget. Styrketränade med Annica igår, skönt som tusan var det efter att ha slappat i två veckor. Klarade benböj med 50kg och nu måste jag träna upp ryggen lite så kommer jag kunna lägga på ännu mer för jag orkade inte hålla upp överkroppen med stången ifall jag hade tyngre vikt. 
Idag har jag varit och köpt nya skor jag ska ha på lagbollen, gymmet osv. Inga fler klantiga vurpor här inte. Mina gamla var typ 1-2 storlekar förstor så jag snubblade ju hela tiden. Lite pinsamt sådär, men nuså. 199:- Juniorskor på rea, ibland är det både trevligt och ekonomiskt med små fottran.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0