sånt där ointressant om skola och grejer

 
Provet idag kan gå lika bra som dåligt då jag inte alls orkade anstränga mig och gissade mig igenom ungefär alla frågor. Måste komma på ett projektarbete också och det är ju minst lättare sagt än gjort. I övrigt har jag haft världens i särklass sämsta hårdag och faktum är att jag bryr mig inte ett skit även om jag förmodligen borde göra det. Hm drog en fika med Annica efter skolan och tänkte ta tag i allt plugg när jag kom hem men det slutade med att jag powernappade 17:30-21:10 istället. Undantaget zombiewalken till och från köket vid middagstid, jag äter ungefär allt utom stekt torsk så då somnade jag om igen. mycket trevligt godnatt på er.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0