You don't need a reason

AAH härligt dygn. Klev upp tidigt igår för att hinna gymma, drog in till stan och växlade till mig några pund, gick på pause med Chrisse och var sedan bortbjuden på middag hos några vänner till familjen. Tänkte köra alkoholfritt så jag inte sabbade träningen men en kvart senare blev jag bjuden på fest hos Patricia som nyss fyllt 18. Ja varför inte. Stannade kvar över middagen då givetvis, och förade lite där innan jag sprang till bussen. Hann inte köpa något groggvirke och ren kosken är väl inte sådär frestande. Så hemma hos Patte var typ 20 okända människor och jag, trevligt när man knappt är salongs och jag som inte är särskilt outgoing. Inte för att jag inte vill så jag vet inte varför. Men sen blev det cuprum och höll ju på få hjärtinfarkt när jag träffade Jonte där för jag trodde verkligen att han var i USA. Efter ett tag hamnade jag på G3 (där åldern är typ en helt annan generation) tack vare boss-patte och det var ju mindre kul när hon kände alla och jag kände ingen. Så Chrisse och Bengan blev räddare i nöden och så drog vi tillbaka till cuppis till stängning. Men helt stört kul hade jag! Fast nu låter inte det här superkul men man kan ju liksom inte berätta allt.
 
Resulterar i mindre kul idag, mår som förtjänat. Har varit på namngivelse till mitt kusinbarn. Man har det om man inte vill ha dop. Och nu var det kalas för lilla Aila som söt-tjejen ska heta. Åkte hem lite tidigare så jag hinner städa och packa för imorgon fär ma ju!
 
Mitt kära Londa, fan vilka bra veckor det ska bli.
 

Kommentarer
Postat av: Patricia Häreby

Hahaha åh, puss!

2012-11-05 @ 18:35:11
URL: http://patriciahareby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0