And think of all the stories that we could have told

Tänkte ta en långpromenad imorse och först gå förbi på banken för att fixa med lite pengar, men tyvär fick jag gå raka vägen hem efter det för fytusan vad kallt det var. Även fast det bara är 2-3 minusgrader? Måste väl vara ovan, konstigt nog. Sedan har jag spenderat dagen med att utforska mysig musik från 20-talet och nu funderar jag på om jag ska orka ta tag i mitt rum. Det är kaos och jag måste städa innan jag lämnar Sverige. Ska förövrigt bli skönt att få åtminstone några plusgrader, även om jag älskar vintern.
Kände mig tvungen att censurera bilden här ifall man skulle hitta nått otrevligt. Eller ja, otrevligare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0