Basketball

Har varit med Malin och Johan och kollat på basket ikväll, Jämtland - Uppsala i tegeltemplet eheh. Har lärt mig hur mycket som helst så på måndag får ni se upp. Kommer äga sönder på lagbollspelet. ellller, min fysik är väl kanske inte till min fördel. Jag önskar faktiskt att jag hade lärt mig spela basket när jag var yngre för det känns lite svårt att komma som 18årig nybörjare. Kan ju om inte annat bli basketfru, det var ju rätt hunkigt där ikväll. Trevligt att kunna stirra så mycket på biceps utan att verka creepy också, nu verkar jag creepy ändå eftersom att jag precis skrev det där. hörshej
 

Kommentarer
Postat av: nr 15 i uppsala

Haha, gokerry <3

Svar: hahah dog lite, din fuling. pok
Kerstin

2012-10-13 @ 15:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0