Fikadejt

 
Sämst bildkvalité med min lilla samsung. Har varit in till stan idag och hängt med Chrisse, växlat lite pengar för snart fär ma, och sedan bjöd den fagra damen mig på Pause. Fytusan vad snällt tycker jag. Har dock svårt för att bli bjuden på saker, oavsett om det är bio, fika eller en drink på krogen så vill jag helst betala för mig själv. Vet inte om det är bra eller dåligt? En gång blev några killar typ sura för jag inte ville bli bjuden, och så vill man ju inte heller ha det så det slutade med gratisfylla då för min del. Men är det typ som en förolämpning då om man tackar nej eller? Hur resonerar ni? Tacksam för svar då jag blir lite förvirrad.

Kommentarer
Postat av: dvd ;-)

TIG & TA EMOT !!!!

Svar: haha sitter du och läser min blogg på jobbet?
Kerstin

2012-10-30 @ 17:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0