Halloween @ Gamla Teatern

 
Åh herregud vilken kväll, festen var skitbra ordnad och superkul, perfekt lokal och lagomt mycket folk! Har tusen badrumsbilder jag skulle vilja visa, men det är nog ingen bra idé. Var iaf militär som ni ser, hade ett patronbälte som jag fyllde med shots och som dock gick sönder 24/7. Dansade bugg med bekant av någon underlig anledning, agerade wingman och gjorde toalettbesök med en främling. Alltså Jag och Chrisse skulle precis gå in på toan när en helt random tjej frågar om hon får följa med. Haha ja visst... Slutligen blev jag bjuden på taxi hela vägen hem till Brunflo, och trodde jag blivit av med mobilen så fick ringa taxibolaget (kom tydligen till rätt också så man lyckas ju bra trots några promille i blodet) gick mindre bra att försöka förklara vad jag ville men tillslut fick jag ett nytt samtal och skulle leta vid brevlådan. Där låg den i snön, antagligen fuktskadad för nu funkar inte ljudet. Hoppsan Kerstin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0