"Jag har bra med ström, om du fattar vad jag menar"

träningsvärk, mensvärk och bakfylla är ingen bra kombination. Ska man börja må dåligt dagen efter nu så kommer jag inte palla de nästkommande 5 veckorna då en himla massa festligheter är inplanerat. Micke, Malin, Klubbfest, Halloween också två veckor i London. Men för att inte vara en pussy som bara ligger hemma och åmar sig så har jag varit anställd bingovakt och sedan hälsat på mormor. 
 
Vad gjorde jag igår då? Hängde med Chrisse och Fridson, vi drog och firade Jonatan, träffade lite nytt folk och sedan cuprum. Tog halv tre-bussen hem och möttes av en nybäddad säng som jag mer eller mindre däckade på. Därför blev jag mäkta förvånad imorse när jag vaknade nerbäddad och iklädd pyjamas. Vill inte heller veta hur det hände. Eller ja först fattade jag inte ens vart jag befann mig, det var ju fel lakan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0