This is the part where we embrace

Det senaste dygnet har jag lärt mig vika skjortor av bussbiljetter och kollat på korpen-innebandy med Malibo vilket inte var lika hemskt den här gången. Har väl haft fel sällskap förut. Sedan har jag återigen lunchat på sammurai, köpt halloweenfest-biljett och dragit en 3-timmars powernap i soffan då jag egentligen skulle skrivit 2 uppsatser. Ser hur jag drunknar i plugg om jag inte börjar produktivisera mig lite. Med dessa 2 uppsatser, 2 böcker som ska läsas,  filosofiprov, 2 redovisningar och ytterliggare 2 uppgifter vi ska få imorgon. Glömt något? Med all säkerhet. Önskar jag var en av dom skickliga själarna som är haj på det här med multitasking. Trodde att det kom på köpet med att vara kvinna, precis som den kvinnliga intuitionen, laga god mat och att skriva fint. Men fel av mig. Nu siktar jag mot sömnlösa nätter och farhågar att jag även kommer tvingas falla offer för koffein. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0