We would go back eighty years, Share our laughs and cherish our tears

Blir så less på mig själv att jag aldrig bara kan ta tag i saker. Har filosofiprov imorgon och stannade därför hemma från skolan idag för jag behövde verkligen plugga. Jag har inte pluggat. Jag har försökt, men hittar alltid en massa annat att pyssla med. Har tillochmed städat rummet idag, nog för att det behövdes men jag städar aldrig rummet? Bara om det betyder att jag slipper sitta med näsan i en bok och läsa om hur man resonerade för 300 år sedan. 
 
Jag har också beställt en grej till min utklädnad som jag kanske ska ha på fredag, har köpt biljett till Halloween-festen på Gamla Teatern men är osäker på om jag ska gå. Är så himla opepp på allt som har med alkohol att göra, mest för att jag var så pinsam förra helgen (har fortfarnade ångest) men också för att jag inte har tränat den här veckan. Men hoppas jag hinner få hem beställningen i tid och hoppas det fungerar som jag tänkt så kanske jag blir lite mer taggad! Nu blir det sängen och håll tummarna för att jag inte failar alltför hårt imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0