Happiness is having what you want and wanting what you have.

Har spenderat hela helgen i Kattis stuga i Åre med hon och hennes familj. Drog roadtripp'n upp på fredagkväll och sedan har det varit marknad och provsmak för hela slanten både lördag och söndag. Haft mycket trevligt vill jag lova. Och längtar som tusan tills det kommer snö nu så jag kan få prova min nya snowboard.
 
Ikväll blev jag bjuden på Brunflo-bio. Tackar väl inte nej, nostalgi som tusan. Kommer ihåg när man fick börja gå på bio med enbart kompisarnas sällskap, utan päron alltså. Herregud vad stor tjej man va då. Men ikväll visades Cockpit, och den var ganska rolig.
 
Fårvallning genom Åre torg, blev lite rammad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0