Himlen var lite faboulus ikväll

Rosa moln, försvann lika fort som de kom men nog var dom där alltid. 
Så I-val hela dagen, affärskommunikation och jag har fått hjälp med mailande till pubar, formulerat det formellt och trevligt och perfekt. Den som inte vill ha oss nu får skylla sig själv. Ska bara hitta några pubar att maila till också, eftersom jag redan skickat till hela London utan att få något svar. Spammar-jag men jag ska ha praktikplats.
Sen fotboll på lagbollsspelet, det var lite pinsamt för jag sög. Missade öppet mål flera gånger om, blev tunnlad osv. Men kul ändå, hela dagen var kul tills jag bestämde mig för att dra en macka på pause, (märkte då också att mitt bankkort var borta. användes sist: på krogen. HELVETE) mackor innehåller vetemjöl och jag tål inte vetemjöl så mycket. Idiot much? svar ja. Så det försörde säsongens sista träning med laget och nu ska jag försöka sova med denna jävla smärta. åh pity

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0