När man är 18 år får man dricka champagne på torsdagar

Har varit på Parelle's mingelkväll ikväll, lärt mig hejdundrandes mycket om restylane och botox, fått goodiebag och champagne. Fick även frågan om jag körde ikväll och svaret lyckades jag stamma fram till ett nej efter 5 sek i chocktillstånd. Hujedamig vad vuxen jag är nu. I goodiebagen fanns ett rabattkort på 20%, presentkort på restylanebehandling för 500:-, Restylane handkräm och nagelfil, olika testers på Restylane dag-&nattkräm, rengöring och en recover cream samt en liten test på Lancômes nya doft La vie est belle som är supergod. Jag har tusan höga förväntningar på den där handkrämen, för fina mjuka händer vill man ju ha.


Kommentarer
Postat av: majsan

gosiii<333

2012-09-20 @ 10:46:04
URL: http://majawannstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0