Nonsense

Hejåhå har varit sängliggandes i två dagar, inte för nödvändighetens skull men för nöjes. Det är ju skitkul. Har roat mig med Vampire Diaries i 24 timmar. Ni vet hur man önskade och stenhårt trodde på att man skulle få ett hogwarts-brev när man var yngre? Typ så är jag nu, hoppas på att en hunkvampyr ska flyga in genom fönstret, helst två då men om man ska vara realistisk.
 
Annars så har jag försökt bota mig själv med tigerbalsam, råkade ta en liten överdos igårkväll som gjorde att huden brändes upp och jag grät blod ungefär. Vad är jag för sjuk då? Täppt näsa och spänningshuvudvärk, men rejäl sådan. Tråkigt att jag tvingas avstå träningen ikväll. Visste ni förresten att man kan behandla spänningshuvudvärk på sånna som jag som får det ofta, med hjälp av botox? Man injicerar det runt om i huvudet och då ska det få musklerna att slappna av. Har börjat fundera på att göra något sådant, eftersom mina spänningar är fullkomligt omöjliga att kontrollera. Like a vamp's cravings for blood. Ok det spårar, hörs.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0