Varning för självömkan

Köttigt skavsår, migränen är påväg och benhinneinflammationen likaså. Knäont ibland och jag är fortfarande kattallergiker. Märkte jag idag när jag låg och sov med Napoleon i soffan. Jag tycker det är tråkigt. Jag tycker det är roligt att jag och katten har på pricken lika personlighet och jag tycker det är roligt att han tycker om mig. 
 
Annars då, lagomt less på livet och dagarna som går, jag borde inte vara det och jag är faktiskt ganska dålig att ta vara på dom. Idag har jag gått runt som ett miffo pga skavsårshelvetet i fula sköna kläder precis så som jag trivs. För fult är snyggt men fint är också snyggt, fulsnyggt är skönast så det blir oftast så. Särskilt när jag aldrig orkar borsta håret eller se det minsta vårdad ut ens en gång. Vad ska det bli av mig då. En sorglig tant med 27 katter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0