When the weekend comes I know I'll feel alive

Vann vår sista seriematch igår, ganska skönt ändå även om spelet inte var det bästa och planen en gyttjepöl. Har ont i knäna som tusan nu efter det. Skönt var det också få sätta 1-0 och det även om det var den värsta rullningen jag någonsin gjort, skulle ej kalla det skott och knappt en passning heller. Rullning. den sämsta, men den gick in. 4-0 blev slutresultatet och det är väl dugligt. På torsdag är det säsongens sista match om jag inte misstar mig, DM-final mot Ope. 
 
 
På kvällen åkte jag till Patte, där jag möttes av världens sötaste valp som hennes kompis hade tagit med sig. Dog på fläcken ungefär. Och senare blev det krogen med några finisar, kul kväll. eller lite spårat men kul ja. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0