Brunflo FK - Myssjö/Oviken IF

Har varit och kollat på mitt fina lag som spelade träningsmatch ikväll, med uppdrag att fota lite åt en tidning! Kul men eftersom matchen var så sen blev det ganska mörkt och jag har väl inte den bästa utrustningen för de här förutsättningarna. Eller kanske kunskapen för den delen. Amatörfotograf som sagt. Men ska bli kul att se om bilderna kommer till användning! 
 
Därför var jag heller inte så insatt i matchen, men märkte att vi vann med 2-1 (tror jag). Enligt dem flesta var spelet inte sådär jättebra men en vinst är alltid en vinst! Lätt att resonera så när man själv inte har spelat haha. Fick lite nya träningskläder också, två tröjor. En för träning och en att resa i. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0