Crossfit

Hejhej löken här efter 26 minuters Crossfit med laget är jag helt slut och rinner bort bokstavligen. Fan vad man svettas. Men värt för det är så jävla roligt! Har invigt min nya träningströja som jag köpte på Nike i Rom och märkte till min fasa att svetten syns igenom nu när jag kom hem. Det löd ungefär så här: 
 
Jag: Men jävla skit jag trodde inte svetten skulle synas på den här.
Mamma: Jag ser ingen fläck, då måste ju hela tröjan vara blöt isåfall..
Jag: Eh, JA den är ju det.
Mamma: ... men det är ju normalt, alla svettas ju när dom tränar.
Jag: Inte så här jävla mycket.
Pappa: Äh det ser ju coolt ut..
 
Ja jag får väl lita på pappa då för den var tusan skön att träna i och trots detta väl spenderade pengar. Nu skulle jag ta kort och visa hur det såg ut men matrialet verkar vara snabbtorkande, kan ju va bra. Men vad vill jag släng mig i duschen.
Var iaf hur skönt som helst att komma igång igen efter (ok bara) 5 dagar men som bestog av en jävla massa kolhydrater. Nu blir det ordning på kosten och stenhårt i gymmet ett bra tag framöver. Känns ju lite som att börja om från ruta 0.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0