Jävla skada

Tjeina. Jag blev nermanglad av målvakten på träningen igår vilket resulterade i en spricka i skenbenet. Med tanke på hur högt och mycket jag hörde att det knakade är jag rätt jävla förvånad över att det inte var värre. Jag trodde liksom att hela benet gick av. Och hur jävla mycket låter inte det då?! Och hur jävla ont gör inte det?! Jag låg hemma och bölade som ett litet barn hela kvällen pga brutal smärta. Då har jag ändå ganska hög smärttröskel men fyfan vad ont det gjorde och det för en liten spricka som knappt syntes på röntgenbilderna.

Slapp gipsa och kan belasta/träna i den mån det går bra och inte gör för ont. Doktorn tyckte ändå jag skulle vila i 14 dagar, jag kan tänka mig typ den här helgen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0