Jävla sprickjävel benjävel

 
Skulle prova träna ikväll. Gick käpprätt åt helvete. MAN BLIR SÅ JÄVLA LESS.
Imorgon ska jag få upptäcka Hammarstrand med Malin och sen får jag se hur benet mår på lördag. Ifall det blir spel eller inte. Säsongspremiär i Sollefteå, jag har längtat i 100 jävla år och jag kommer med all sannolikhet bryta ihop till en liten jävla amöba om jag inte kan spela. 
 
Fick nya byxor också förresten, ska nog ha dom på skolan imorgon. Lol nej men så jävla sköna, älskar träningskläder.
 

Kommentarer
Postat av: Mallan

Hahah kände så samma sak för mina byxor. såna här tillfällen önskar jag att jag gick på pc eller ög eller något,jävla wargen

Svar: alltså du läser mina tankar på pricken haha
None None

2013-04-26 @ 08:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0