Många premiärer i helgen

 
Jag och Mallan drog en liten roadtrip till Hammarstrand i fredags, kul tyckte jag som nog aldrig har varit där förut och spännande att se vad det är för ett ställe som odlat så många personligheter haha. Min vistelse varade dock knappt ett dygn men Hammarn gav mig ändå ett positivt intryck. Ett ställe jag gärna skulle besöka igen. (Detta är en uppmaning Malin.) Det bjöds på årets första grillning till middag och sedan kikade vi på GAIS - ÖFK på tv4 Sport. Spännande match. Mycket bra. Jag var helt amazed att ett lag från lilla Jämtland får spela på tv men dom är ju faktiskt i superettan och det är så kul! Måste bli en bättre supporter. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0