Middlefinger Monday

 
Finns lite som är mer störande än när man verkligen vill träna men kan inte. Jag har knappt rört en fena på hela helgen och är sprängfylld med energi som inte går att förbruka. Känns som jag skulle kunna springa ett maraton förutom att benet är trasigt. Så tänkte jag vara med på volleybollen som vi hade idag men inte ens det funkade. Men fick prova på gymmet på Pc med Malin istället så jag körde lite axlar och armar där. 
 
Annars har jag (just såklart en dag som denna) hittat supermånga roliga träningsappar som jag bara väntar på att få prova. Frustrationen växer en aning tack vare det då. Men t.ex. "iRun from dogs" verkar ju hur kul som helst! Det är som ett spel irl där man blir jagad av hundar som hörs i hörlurarna och som försöker äta upp en. Då gäller det alltså att springa ifrån dem så länge man orkar. Efter 20 bett är man död. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0