Seriepremiär: Remsle UIF - Brunflo FK

 
Säsongens första match spelades borta mot RUIF i Sollefteå. Följde med och testade under uppvärmningen, gick utöver mina förväntningar men ändå inte tillräckligt bra. Så det var bara att byta om igen och uppleva matchen från bänken istället. Ville typ gråta 7 kg blod och bränna upp hela anläggningen men har äntligen lärt mig att svälja den typen av rage. Är förhoppningsvis spelklar till nästa match men fyfan vad jag HATAR mitt ben atm. Eller jag hatar att behöva vänta på att det ska läka. 
 
Matchen slutade iaf med förlust, 5-1. Är så dålig på att analysera matcher när jag själv inte har spelat så jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det. Mitt lag tilldelades även 5 gula kort och det var väl lite väl kände jag men domarn dömmer. Vi är väl vana ett lite mer fysiskt spel än vad som tilläts helt enkelt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0