Mellandagsrea

Hade tandläkartid klockan 10 imorse men vaknade såklart 11:30. Bussen till stan gick 12:05 och klipptid 12:30 så fick slänga på mig kläder, stressminka och rusa. Hos frisören gick det bra. Ljusade upp håret och klippte bort det slitna vilket var en hel del så nu känns det jättekort men fräscht såklart så både bra och dåligt.
 
Sedan tänkte jag kolla in mellandagsrean men sprang på Filip och Jonte och några andra så då hängde jag med dom. Vi var även ute och åkte bil igår höll på att dö för alla skrämde upp mig så jävligt. Hann iaf köpa två skjortor på MQ innan jag drog hem. Tänkte dra ut ikväll men det blev inte av och nu har jag ångrat mig haha så typiskt. Får bli imorgon istället.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0