Inte mycket till skillnad här

Bild från 22 November och 14 Februari. 
 
Ganska identiska bilder haha, det enda som skiljer sig är typ frippan, mjukisbyxor istället för jeans, bandage istället för vit strumpa, aningen stökigare och ser nu att jag även har julgardinen kvar. Den får nog hänga till nästa jul då.
 
Men vad som inte skiljer sig, framför allt, är ju musklerna. Efter 12 veckor borde väl ändå resultatet vara lite mer märkvärdigt?! (Jag är väl medveten om att ljuset faller perfekt, det ser annars inte riktigt ut så här) Men ändå, tycker att någon skillnad borde synas i bilderna. Det har blivit riktigt frustrerande, för jag vet att jag har blivit mycket starkare då jag brukar kunna öka vikt i alla övningar varannan vecka. Det är en rätt bra utveckling men varför för guds skull syns det inte? Får jobba på tålamodet nu när det känns som träningen står stilla. 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Shiiit vilka muskler du har Kerstin! Du grovar!

Svar: men göllis, det är bara som det ser ut!
None None

2013-02-21 @ 18:50:46
URL: http://mariatiger.blogg.se
Postat av: sanna

du är ju biff Kerstin! kör hårt

Svar: som sagt, bara som det ser ut :( men ja jag får hänga i så syns det kanske i dagsljus snart också haha
None None

2013-02-22 @ 21:28:50
URL: http://syskonkarlek.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0