Bättre nyårsfirande!

 
Kom hem från Rätan ikväll men insåg på bussen att jag hade glömt kameran där. skitliv jag som tänkte slänga upp lite bilder. Får väl gå bra med dem från mobilen så länge trots att det typ inte syns nånting. 
Nyår blir tusan bättre och bättre för varje år, firade som sagt med Agge, Patte och Julia på skalet igår. Började med förfest på uppe på terassen med kanske 20 killar som typ ingen kände. Inge konstigt och det var en jävla väg att ta sig ner på sen. Isig och hal nedförsbacke i 13 cm klackskor. Lätt, blev väl några vurpor... 
Väl inne på hotellet bjöds det på champagne, drinkar och öl så då blev man ju lite full. Hamnade på sniskan några gånger men ställde inte till nånting allvarligt som tur var. Fick fasen två nyårskyssar också så då mådde man ju haha och kul att jag träffade så pass många homies där, trodde jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0