Fredagkväll och uppladdning inför Rohdla

Ikväll har vi varit bortbjudna på middag (till kocken på plaza omg) och behöver jag säga nått mer än att jag nu sitter här framför datorn med byxorna helt uppknäppta pga ätit mer kilo mat än vad jag väger och att jag väger dubbelt så mycket atm? Samtidigt är jag så jävla partysugen men har typ gett mig själv utegångsförbud pga cup imorgon. Men fick mig allt en öl till maten som lite tröst dårå. Blev dock inte bättre när både bror och kompis drog på krogen men det smäller väl kanske imorgon istället då! Och ni som lägger upp partybilder på instagram stup i kvarten - jag önskar er den festaste snefyllan och en hemsk jävla bakisdag med tillhörande ångest imorgon. 
 
 
Inne på tredje portionen! Men de andra var betydligt större.. och det här med att fota mat är ju inte riktigt min grej (mest för jag kommer på det när tallriken ser ut som ett slakteri)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0