Hos mig blir man bjuden på middag men man får fan laga den själv heheh...

Men vilken bra dag det blev då! Inställt prov, handboll, middagsdejt med Malin som lagade stuvade makaroner, köttbullar och prinskorv till oss. Mycket trevligt och mycket gott. Sen har jag överlevt vad som tydligen var det värsta träningspasset på detta år. Lite nöjd är man väl, nej jag är fruktansvärt nöjd över att jag orkade alltihop. Löpte intervaller i drygt en timme, 20 st med lite olika längd. Trodde jag skulle orka 4 ungefär men då var jag ju 5 gånger bättre än vad jag hade räknat med. Är fortfarande i chocktillstånd för jag har inte tränat kondition på riktigt sen en gång innan jul men det visar ju att man typ alltid kan mer än vad man tror. Efter löpningen körde vi lite intensiv styrka också som även den gick väldigt bra. Hur kul som helst! För att inte tala om vilken nyfunnen motivation jag fick ut av det. Fan vad fit jag ska bli nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0