Man ångrar bara träningspassen man inte gjorde

Hejsan hoppsan här har jag gått och blivit sjuk.... Ont i halsen, täppt i näsan och bihålorna och en gnutta feber på det. Har funderat på vilka orsakerna är: 1) Min syster har varit sjuk i feber hela veckan. 2) Tillät Patte smaka av teét trots att hon redan hade ont i halsen. 3) Tog ut mig till max på fysträningen igår, löpning utomhus i snöstorm var väl kanske inte det ultimata förhållandet för en som redan kände sig dåsig. 
 
Har alltså inte mått särskilt bra idag, och inte lär det väl bli bättre av att jag gymmade heller. Men så länge ingen ger mig träningsförbud tänker jag inte direkt stå över. Så ovärt den ångesten man får då. Dock önskar jag att jag kunde ha lite överseénde med mig själv ibland, som idag när jag höll på att bryta ihop för att jag inte orkade lika mycket som jag borde. Jag vet att det är inget konstigt med det för jag är ju sjuk, och styrketränade som sagt igår också så mina muskler var kanske inte helt återhämtade men det går liksom inte ursäkta sig för det. Helt otroligt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0