Medan andra lider av söndagsångest är det tisdagarna jag gruvar mig för

Anledningar till oro:
 
1) Ska laga min egna middag, visserligen bara åt mig själv så om det smakar skit är det väl ingen större fara på taket men det slutar ju alltid i kaos när jag ställer mig framför spisen. Vare sig det är ris över hela golvet eller sönderbränd stekpanna, nånting ställer jag alltid till med. Och nu hade mamma tinat kyckling så jag lär ju få salmonella på köpet. #nervöstjejheheh
 
2) Om 1 timme är det dags för fysträning och jag vet ju hur kul dom brukar vara. Har därför all rätt till ångest och magsår och hela skiten atm. Verkar inte spela någon roll hur många gånger jag går dit så mår man ändå lika jävligt innan nästa ändå. Kommer kännas bra efter iaf men det är ju inte till så mycket tröst för tillfället. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0