Nu är det bara ett halvår kvar

Uppstigning klockan 06:45 dvs knappt 4 timmars sömn, skönare. Sedan avfärd mot Vemdalen där jag har jobbat med att städa lägenheter och tjänat in lite kosing. Är väl kanske inte det roligaste jobbet men det är sjukt lättsamt och lättförtjänta pengar! Bra för mig och min inkomst som är lika med obefintlig. Nu håller jag på att plugga till provet jag ska ha i morgon i affärskommunikation. Tips på i-vals kurs om det är läge för någon att fundera på det. Men det känns så lätt så jag börjar tro att jag har missuppfattat hela skiten och jag blir helt nojig nu. Aja, imorgon drar fotbollsträningarna igång igen och det börjas med ett spyframkallande fyspass. Gu va kul. Lite gruvsamt.
 
Och eftersom jag ännu inte fått tag på min kamera så blir det lite randombilder i bloggen tills vidare. Här är en snygg från Turkiet 2011.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0