Om Helgen

Cupen gick sämst till att börja med, lyckades dock göra två mål och det känns väl skönt att den måltorkan har lossnat. Ja menar att som forward göra 1 mål på en säsong är ju inte direkt.. bra. Men det var förra året och nu verkar det ju gå bättre, kom som lägligt då att jag ska omskolas till ytterback.! (På riktigt den här gången)

Aja efter lördagens tre raka förluster var det några av oss i laget som drog ut på krogen och söp bort sorgerna. Inte minst sagt jag, som hade min värsta fylla någonsin. Tänker inte gå in på detaljer där. Och här är enda bilden från förfesten hos Mariah, kanske dags att jag köper en ny mobil.

 
Sen igår skulle jag egentligen ha jobbat i Vemdalen men min pappa som lovade att följa med han vägrade. Jag är fortfarande sur och tycker det börjar bli dags för han att växa upp lite. Fan vad jag fick skämmas alltså, när jag skulle förklara varför jag inte kunde jobba. 
Men Elin och Malin räddade dagen där, bjöd på middag innan träningen och botade min baksmälla. Evigt tacksam hehe <3 

Och idag har jag varit hemma, tog minst en timme innan jag fick i mig frukosten imorse och sen hade jag så himla ont i magen så då kändes det lika bra att sjukanmäla sig. Bästa friheten med att vara 18. Möjligtvis.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0